• foto1
  • foto2
  • foto3
  • foto4
  • foto5
  • foto6
  • foto7
  • foto8
  • foto9
  • foto10
  • foto11
  • foto12
  • foto13
  • foto14

Verbetering van uw telefonische communicatie


Verbetering van uw telefonische communicatie

De essentie van deze training is te komen tot verbetering van uw telefonische communicatie.

Na afloop van de telefoontraining zijn de volgende zaken vanzelfsprekend voor de cursist:

  •     duidelijk spreken aan de telefoon
  •     groeten
  •     naam bedrijf noemen
  •     automatisch pen en papier bij de hand hebben, zodra de telefoon gaat
  •     naam van de beller noteren
  •     dóórvragen
  •     vriendelijkheid in houding en stem
  •     het stem- en woordgebruik afstemmen op de klant
  •     uw eigen werk goed organiseren
  •     de eigen organisatie goed kennen
  •     de kern van de boodschap herhalen
  •     een goede indruk achterlaten bij de beller
  •     pas opleggen als de klant heeft opgelegd

Kortom: een goede aanvang van het gesprek, analyseren van de boodschap, antwoord geven en een oplossing bieden, kern van de boodschap noteren en herhalen, checken of de beller geholpen is en goed afsluiten.

foto ingrid geul nieuwDeze workshop wleadingladyordt gegeven door Ingrid Geul, directeur van Leadining Lady.
Ze is zelf jarenlang secretaresse geweest. Met haar bedrijf coacht zij secretaresses
om hen naar een hoger niveau te brengen.

leadinglady